jueves, 17 de mayo de 2012

POSTPROGRAMA

1.      Sarrera
Ikasturtea: 2011-2012.
Irakasgaiaren izena: la asignatura: Hezkuntzari Aplikaturiko Teknologia Berriak.
Titulazioa: Lehen Hezkuntza.
Kredituak: 4,5.
Departamentua: Didaktika eta Eskola Antolakuntza.
Irakaslea: Alaitz Tresserras.

2.      Helburuak:
Orokorrak
o   IKTren oinarri teorikoak ezagutu.
o   Taldeka lan egiten ikasi.
o   IKTaz baliatuz eskolak prestatu material didaktikoa ezberdinak sortuz.
o   IKTen erabilpena modu autonomoan landu.
o   Teknologia berrien inguruko ikasten ikasteko gaitasuna garatu.
o   IKTak euskarri gisa erabili.

Zehatzak
o   Web 2.0 erabiltzen ikasi.
o   Konpetentzia digitalekin lan egin.
o   Internetek eskaintzen dituen baliabideak erabili.
o   Programa ezberdinak ezagutu eta erabiltzen ikasi.
o   Glogster programa erabiltzen ikasi.
o   Blogaren bitartez informazioa tratatu, kudeatu eta elkartrukatu.
§  URL ak, etiketak…
o   Movie Makerrarekin bideoak sortu.
o   Power Pointarekin eskemak egin.
o   Youtube erabiltzen ikasi.
o   Google Docs programa kudeatu.
o   ISSUE programa ezagutu.
o   IKT ak klaseak emateko euskarri gisa erabiltzen ikasi.
o   Iritzi kritikoa landu.
o   Elkarrekiko kolaborazioa suspertu.
o   Teknografiaren bitartez irakaslearen izaera islatu eta horretaz hausnartu.

3.      Edukiak


o   Teknografia
o   Bloga
o   Glogsterra
o   Gadgets
o   Movie maker
o   Word
o   Internet
o   URLak sortu
o   ISSUE
o   Google Docs
o   Youtube
o   Power Pointa
o   Web 2.0



4.      Metodologia
Metodologia eragilea izango da, parte-hartzailea eta lankidetzan zein hausnarketan ere oinarrituta, teoria eta praktika elkarren artean lotuz.
Honetarako, informazio iturri ezberdinak erabiliko dira bai digitalak bai ohiko baliabideak ere, informazioa kudeatzeko, tratatzeko eta honetan oinarrituta hausnarketa edota gogoeta bideratzeko.
Hau honela izanik, ikaslearengan ikasten ikasteko gaitasuna, informazioa tratatzeko gaitasuna, teknologia berriak erabiltzeko gaitasuna eta autonomiarako gaitasuna suspertzeko jarduerak proposatuko dira.
Jarduera ezberdinak proposatuko dira beraz, eta horien jarraipena egingo da.
Honez gain,

o   Proposatuko egingo den blogan astero sarrera bat sortutako da, taldekide ezberdinen gogoetak eta saioetan  landutako edukiak biltzeko: paper zorroa.
o   Lan teorikoa praktikoan islatuz.

5.      Ebaluaketa

5.1.   Ebaluaketa mota
Ebaluaketa jarraia eta amaierako ebaluaketa egingo da.
Irakasleak behaketaren bidez eta arestian aipatutako irizpideak kontuan hartuta zein blogaren jarraipenaren bidez ikasleen garapena behatuko du.
Heteroebaluaketa (irakasleak ikasleei), koebaluaketa (taldekideak taldekideei) eta autoebaluaketa (taldearen autoebaluaketa eta ebaluaketa indibiduala) egingo da.


5.2.  Ebaluazio irizpideak
o   Ea IKT ak euskarri gisa erabiltzen dituen.
o   Ea IKT ren oinarri teorikoak ezagutzen dituen
o   Ea IKT az material didaktikoa ezberdinak sortzen dituen.
o   Ea modu autonomoan lan egiten duen.
o   Ea teknologia berrien inguruan interesa adierazten duen eta hauen aukeraz baliatzen den.
o   Ea taldeko jarduera ezberdinetan parte hartzen duen.



No hay comentarios:

Publicar un comentario