1.
Sarrera
Ikasturtea: 2011-2012.
Irakasgaiaren izena: la asignatura: Hezkuntzari Aplikaturiko Teknologia Berriak.
Titulazioa: Lehen Hezkuntza.
Kredituak: 4,5.
Departamentua: Didaktika eta Eskola
Antolakuntza.
Irakaslea: Alaitz Tresserras.
2.
Helburuak:
Orokorrak
o
IKTren oinarri teorikoak ezagutu.
o
Taldeka lan egiten ikasi.
o
IKTaz baliatuz eskolak prestatu material
didaktikoa ezberdinak sortuz.
o
IKTen erabilpena modu autonomoan landu.
o
Teknologia berrien inguruko ikasten ikasteko
gaitasuna garatu.
o
IKTak euskarri gisa erabili.
Zehatzak
o
Web 2.0 erabiltzen ikasi.
o
Konpetentzia digitalekin lan egin.
o
Internetek eskaintzen dituen baliabideak erabili.
o
Programa ezberdinak ezagutu eta erabiltzen ikasi.
o
Glogster programa erabiltzen ikasi.
o
Blogaren bitartez informazioa tratatu, kudeatu eta elkartrukatu.
§
URL ak, etiketak…
o
Movie Makerrarekin bideoak sortu.
o
Power Pointarekin eskemak egin.
o
Youtube erabiltzen ikasi.
o
Google Docs programa kudeatu.
o
ISSUE programa ezagutu.
o
IKT ak klaseak emateko euskarri gisa erabiltzen ikasi.
o
Iritzi kritikoa landu.
o
Elkarrekiko kolaborazioa suspertu.
o
Teknografiaren bitartez irakaslearen izaera islatu eta horretaz hausnartu.
3.
Edukiak
o
Teknografia
o
Bloga
o
Glogsterra
o
Gadgets
o
Movie maker
o
Word
o
Internet
o
URLak sortu
o
ISSUE
o
Google Docs
o
Youtube
o
Power Pointa
o
Web 2.0
4.
Metodologia
Metodologia eragilea izango da, parte-hartzailea eta
lankidetzan zein hausnarketan ere oinarrituta, teoria eta praktika elkarren
artean lotuz.
Honetarako, informazio iturri ezberdinak erabiliko dira
bai digitalak bai ohiko baliabideak ere, informazioa kudeatzeko, tratatzeko eta
honetan oinarrituta hausnarketa edota gogoeta bideratzeko.
Hau honela izanik, ikaslearengan ikasten ikasteko
gaitasuna, informazioa tratatzeko gaitasuna, teknologia berriak erabiltzeko
gaitasuna eta autonomiarako gaitasuna suspertzeko jarduerak proposatuko dira.
Jarduera ezberdinak proposatuko dira beraz, eta horien
jarraipena egingo da.
Honez gain,
o
Proposatuko egingo den blogan astero sarrera bat sortutako da, taldekide
ezberdinen gogoetak eta saioetan landutako
edukiak biltzeko: paper zorroa.
o
Lan teorikoa praktikoan islatuz.
5.
Ebaluaketa
5.1.
Ebaluaketa mota
Ebaluaketa jarraia eta amaierako ebaluaketa egingo da.
Irakasleak behaketaren bidez eta arestian aipatutako irizpideak kontuan
hartuta zein blogaren jarraipenaren bidez ikasleen garapena behatuko du.
Heteroebaluaketa (irakasleak ikasleei), koebaluaketa (taldekideak
taldekideei) eta autoebaluaketa (taldearen autoebaluaketa eta ebaluaketa
indibiduala) egingo da.
5.2.
Ebaluazio irizpideak
o Ea IKT ak euskarri
gisa erabiltzen dituen.
o Ea IKT ren oinarri
teorikoak ezagutzen dituen
o Ea IKT az material
didaktikoa ezberdinak sortzen dituen.
o Ea modu autonomoan
lan egiten duen.
o Ea teknologia
berrien inguruan interesa adierazten duen eta hauen aukeraz baliatzen den.
o Ea taldeko
jarduera ezberdinetan parte hartzen duen.
No hay comentarios:
Publicar un comentario